Bröstförstoring i Sverige vs utomlands

Operationsbelysning

Vad kostar en bröstförstoring i Sverige jämfört med utomlands?

Det finns många fördelar med att genomföra en bröstoperation i Sverige. Här kan du läsa mer om vilka priserna för bröstförstoring hos oss på Conturkliniken. Här hittar du Conturklinikens guide till priser för bröstförstoring

inför bröstoperation på kvinna

Om du väljer att utföra ingreppet utomlands får du eventuellt ett kortsiktigt billigare pris, men inte sällan kan proceduren bli dyrare i längden. Hos oss på Conturkliniken® får du garanterad tillgång till uppföljning och rådgivning i flera år efter genomförd bröstoperation om så önskas.

Komplikationer efter genomförd bröstoperation är relativt ovanliga, men om det ändå skulle uppstå problem eller om du senare behöver byta implantat, är du garanterad ett förmånligt pris för att utföra ett sådant ingrepp inom 5 år från din första operation.